älskar er!

kom nyss in, va ute med amalia, david, andreas & sebbe
typ skulle göra en brasa, hahhaha toppen!
sen va ute typ inte gjorde så mkt,
nu är jag hemmma, imorgon kommer ellen hit, sen har
jag träning, sen ska jag hem t ellen efter de, och sova där:D
ÄLSKAR DEJ!

tack för dagen bästavännner!

nu ska jag uuuut

hejdå

imorgon ska jag vara med ellllen(L)


hooomme sweeet hoome!

kom typ nyss hem från stan :D
va där med julia sen träffade vi aida och sofia,
gick på stan ett tag sen drog vi hem till sofia, och typ
kolla på film, rädda en spindel, åt popcoarn
hahha ah, julias mamma kom och hämta oss sen drog vi
till maxi, köpte lite godis, och nu sitter jag här och ska snart äta
pannkakor :):)
bloggar senare !

sttan

nu kommer snart julia och hämtar mej sen bär det av till stan
och träffa sofia och aida, sen fåpr vi se vad som händer hejdå!

sebbbe+bellla

1år 2månader och några dagar.
nu är det slut.
sebastian , jag kommer sakna allt vi hade,
du va solstrålen som lös upp mitt liv, jag kommer
aldrig glömma dej , alla minnen vi bär tillsammans är
oslagbara!
du va den bästa i mitt liv, men nu känns det ändå bra,
jag tror båda tyckte de, men glöm aldrig att jag alltid finns
för dej, jag stöttar dej när som hellst, som du har gjort för mej.
vi är juh kompisar, och vi är ju fortfarande,
kontakten är ju kvar, jag kommer sakna allt ändå .
men jag vet ju attt du finns kvar,
om man tänker tillbaka tills första gången , det va
15juli 2008 två år sen ;o
fatta hur länge, hände lite saker emellan, men ändå
jag har allltid älskat dej lika mkt!
sebbe+bella
det passar liksom ihop!
alla stunder och minnen med dej kan jag inte sluta tänka på !
men jag kommer aldrig sluta älska dej,!
jag kommer älska dej nu och föralltid <3



karate kid

jag laddar karate kid nu som jag och sanna ska se,
jag har redan sätt den men den är så jävla bra så man vill
se den igen ;oo
älskar den, och jaden smith är så jävla söööt;o
hare bra!

TILLL SANNNNAAA



PYJAMAS PÅ !

sitter på golvet med datan, har fortfarande pyjamasen på
orkar inte göra ngt -.-
sen ska jag väl vara med amanda och andreas, smsa hela tiden
nu har jag super tråk, ska fixa mej sen för nu ska jag äta hare bra!
GÅR INTE ATT LADDA UPP BILDER -.-

VÄRLDENS BÄSTA KVÄLL :D

jag amanda david och andreas sov på studsmattan inatt
seriöööst sommarens bästa kväll!
från elva till två så låg vi bara och snacka och kolla på stjärnorna
vi såg minst 12stjärnfall,  :D
idag så vaknade vi typ nio, nu har alla dragiiit
ikväll kanske jag amanda och andeas ska sova där igen , men
vi vet inte :)

DÅLIG UPPDATERING IKNOOOOOW,
MEN JAG HAR HAFT FULLLLLT UPP,
TAGIT HÅL I NAVELN OCH SÅ, PÅ FACEBOOK LIGGER DET EN BILD SNART
ELLLER SENARE KANSKE, MEN DET BLIR INGEN BRA BILD, MEN NGN FÅR NI SEN
PUSSSS!

nu ska jag och juliiia sova

så godnattt , vi ska ta hål i naveln idag :D:D:D:D:D

(L)


lika som bär, elr som and...

lika som bär elr som andreas säger, som natt & natt :D
älskar dej julia!
hahhaha DRIV BILD :D
GREEN AND PINK

hhemmmaa aah aah ahaha

hemma från burken nu , vi sittter och kollar
på sex and the city (L)
imorgon ska jag amanda och julia t stan, jag och julia ska
ta hål i naveln :D
bild kommmer jag looovar!
nu ska jag kolla på teveee, CYA

jjjag är glllaaad :D:D:D:D

kom nyss hem från stan, köpte ett linne det va rea på det,
ord. pris - 129 men rean va på 49, men sen va det ett as litet hål
i mitt linne så jag sa de och då fick jag de för 29 :D:D
ni får bild sen

IMORGON KANSKE JAG OCH JULIATEGNELID SKA TA HÅL I NAVELN
NI FÅR BILD PÅ DE OCKSÅ OM VI HAR GJORT DE, VÅGAR VI ? ;SS
ÄLSKAR DEJ JULIIA!


nu äre träning, puusssilusss

RSS 2.0